BaseNet Advocatuur

Nieuwe website

De pakketten BaseNet Advocatuur en BaseNet Incasso worden gepresenteerd op een eigen website.

Gebruik onderstaande buttons om de website te bezoeken die u zoekt.

Bezoek de BaseNet Advocatuur website Bezoek de BaseNet Incasso website


De links in de onderliggende webpagina verwijzen naar de nieuwe website. Wanneer u een van deze links aanklikt wordt u automatisch naar de juiste pagina op de nieuwe website doorgestuurd.

main-left
  • Nieuw: Incassomodule
  • Starten
  • Demo
  • Proef

"Automatische renteberekening, Online cliëntenportaal,
   koppeling met uw boekhouding, betalingsregelingen,
      workflows, rapportage en meer..."

"Start vandaag nog met BaseNet Advocatuur
   en ervaar het gebruiksgemak en de
      vele overige voordelen."

"Met de demo van BaseNet Advocatuur kunt u
   in een gevulde algemene omgeving
      de voordelen ervaren."

"Met een proef-account van BaseNet Advocatuur kunt u
   geheel vrijblijvend 30 dagen
      in een eigen omgeving werken."

BaseNet Advocatuur

BaseNet Advocatuur is het online totaalpakket voor de innovatieve advocaat. Met BaseNet Advocatuur hoeft u zich niet meer bezig te houden met ICT zaken, maar kunt u zich richten op uw kerntaken. Met de software van BaseNet werkt uw hele advocatenkantoor online. Het enige wat u nodig heeft om te kunnen werken is een computer met internetverbinding. Met BaseNet Advocatuur regelt u online uw dossierbeheer, tijdschrijven, declareren, correspondentie, agenda, taken en meer.

Doordat alle onderdelen binnen één centrale applicatie beschikbaar zijn houdt u het overzicht en bespaart u tijd.

Communicatie naar uw cliënten toe kunt u effectief laten verlopen middels het cliëntenprotaal van BaseNet. Het geïntegreerde takensysteem biedt u alle tools welke u nodig heeft voor optimale bewaking van uw termijnen.

Na het boeken van uw uren op uw dossiers kunt u op zeer eenvoudige wijze één of meerdere declaraties creëren. De stopwatchfunctie zorgt ervoor dat u geen tijd meer vergeet te schrijven en kan automatisch tijd schrijven bij bepaalde acties.

Met de proefaccount van BaseNet Advocatuur heeft u dertig dagen lang geheel vrijblijvend toegang tot de advocatensoftware van BaseNet. Tijdens deze periode heeft u tevens volledig de beschikking over de helpdesk.

Binnen één a twee werkdagen wordt u automatisch teruggebeld om u te assisteren bij de inrichting en gebruik van BaseNet Advocatuur. Hierdoor kunt u optimaal van start gaan met BaseNet Advocatuur.

BaseNet Advocatuur is geschikt voor ieder type advocatenkantoor: van klein tot groot en van één vestiging tot multi-office kantoren

BaseNet, neemt online werken serieus!

Vraag een demo aan van BaseNet Advocatuur

Wilt u de vele voordelen van BaseNet Advocatuur zelf ervaren?
Probeer dan BaseNet Advocatuur vrijblijvend op proef!


Nieuwe website BaseNet Advocatuur

27/09/2012

BaseNet lanceert een nieuwe website, geheel gericht op BaseNet Advocatuur. De nieuwe site toont een overzicht van de mogelijkheden voor de software voor advocaten. Met de toenemende groei van het aantal advocaat gebruikers nam de behoefte voor een eigen website toe.

Met de komst van de nieuwe site hoopt BaseNet toekomstige gebruikers nog beter te kunnen informeren omtrent de uitgebreide mogelijkheden van haar software.

Ontdek de nieuwe website:

www.basenetadvocatuur.nl.

Nieuwe brochure BaseNet Advocatuur

24/12/2010

De advocatensoftware van BaseNet blijft volop in ontwikkeling. Updates waar nodig, maar ook de ontwikkeling van nieuwe modules gaat door.
De brochure van BaseNet Advocatuur mag daarbij niet achterblijven en deze is dan ook in zijn geheel herzien en aangevuld. Zo leest u over de mogelijkheden van het voeren van een derdengeldenadministratie, de nieuwe incassomodule, de extra mogelijkheden en de voordelen van het werken met BaseNet Advocatuur.

U treft de brochure in december 2010 aan als bijlage bij het Advocatenblad. U kunt uw gegevens achterlaten, dan sturen wij u een exemplaar van onze brochure toe. Ook kunt u een digitale versie van de brochure downloaden op onze website.

Lees meer over de nieuwe brochure voor onze advocatensoftware.

BaseNet lanceert incassosoftware

12/11/2010

Voor zowel advocatenkantoren alsook standalone incassokantoren heeft BaseNet haar software uitgebreid met een incassomodule.

De module voorziet in de totale behoefte voor het op uiterst efficiënte wijze kunnen voeren van een incassopraktijk. Het systeem berekent de rente, BTW en incassokosten. De module is daarnaast voorzien van diverse aanmaningsbrieven welke ook naar eigen wensen zijn in te stellen.

Door de koppeling met de boekhouding worden betalingen direct bijgewerkt en gekoppeld. De workflows voorzien daarnaast in een oplossing om op zeer gestructureerde wijze uw incasso-proces te stroomlijnen. Een online klantenomgeving biedt uw cliënten de mogelijkheid om eenvoudig dossiers en vorderingen in te voeren.

Lees meer over de incassosoftware.

Uitbreiding zoekfunctionaliteit versnelt vindbaarheid van correspondentie, stukken, documenten en relaties

23/09/2010

Uit onderzoek van Symantec Corperation komt naar voren dat meer dan de helft (51 procent) van de ondervraagde advocaten in de afgelopen drie maanden problemen heeft gehad met het identificeren of terugvinden van digitaal opgeslagen informatie.

Binnen BaseNet Advocatuur was het reeds mogelijk om doormiddel van diverse zoekfilters eenvoudig de (gearchiveerde) correspondentie, stukken en relaties terug te vinden. Om het zoeken naar relaties en data in het online softwaresysteem voor de advocatuur nog efficiënter te maken, introduceert BaseNet een zogenaamde 'full text' zoekfunctionaliteit.

Lees meer over de uitbreiding van de zoekfunctionaliteiten.

BaseNet vernieuwt handleiding

26/11/2009

BaseNet heeft sinds kort een vernieuwde versie van de handleiding beschikbaar in het systeem. De handleiding bevat korte praktische hoofdstukken over hoe u diverse handelingen in BaseNet uitvoert.

Onder andere de beheer module, waarin een gebruiker diverse instellingen kan doen, wordt uitgebreid besproken. Verder bevat de handleiding een hoofdstuk tips & trucs. Het hoofdstuk boekhouding en administratie is flink uitgebreid waardoor het nog eenvoudiger wordt om uw eigen administratie te voeren.

De handleiding is direct vanuit het pakket op te roepen via het menuitem "servicedesk". Dit geldt ook voor demo- en proefaccount gebruikers.

Lees meer over de vernieuwde handleiding van BaseNet.

Nieuwe uitbreidingen op telefoniemodule in ontwikkeling

13/07/2009

Steeds meer BaseNet gebruikers kiezen voor een telefonie koppeling. Met de telefonie koppeling kunt u uw telefoongesprekken direct vastleggen in BaseNet.
Er zijn realtime statistieken beschikbaar met waardevolle management informatie.

Momenteel zijn er een aantal interessantie uitbreidingen op de module in ontwikkeling.

  • Bij doorschakelingen komt er de mogelijkheid om het doorgeschakelde nummer automatisch in te voeren (verbeterde betrouwbaarheid van uw statistieken)
  • Automnatische stopwatchkoppeling bij telefoongesprekken (voorkom verlies van uren)

Voor meer informatie gaat u naar onze pagina over Telefonie koppeling.

Flexibele velden aanmaken binnen BaseNet

18/12/2008

BaseNet werkt al enige jaren met vrije velden. Deze velden maakte het mogelijk om extra informatie in te geven binnen BaseNet. De velden hadden echter beperkingen en een aantal gebruikers hadden de wens ge-uit om zelf meer te kunnen aanpassen.

In de nieuwe versie van BaseNet -waarvan nog dit jaar de preview uitkomt- is de mogelijkheid ingebouwd om zelf velden te definieren. Gebruikers kunnen velden aanmaken en lengtes bepalen. Het is ook mogelijk velden doorzoekbaar te maken en eventueel verplicht te stellen.

Gebruikers kunnen zelf velden aanmaken. Er zijn echter ook geavanceerde instellingen mogelijk waarbij BaseNet de velden voor u kan aanmaken. Informeer voor de mogelijkheden bij één van onze accountmanagers. Flexibele velden is standaard niet geactiveerd.

Meer informatie over flexibele velden binnen BaseNet.

Koppeling WebFormulier met BaseNet Advocatuur enorm uitgebreid

31/10/2008

BaseNet heeft al enige tijd de mogelijkheid om formulieren vanaf uw website te koppelen aan BaseNet. Hierdoor komen aanvragen bijvoorbeeld direct binnen in de salesmodule en kunt u als gebruiker direct opvolging geven. Gegevens hoeven hierdoor niet meer handmatig overgenomen worden.

Sinds kort is de koppeling uitgebreid, u kunt nu alle informatie vanuit het formulier koppelen aan BaseNet Advocatuur. Denk hierbij bijvoorbeeld aan dossiers, relaties en bijvoorbeeld uren. Ingevoerde informatie is direct beschikbaar binnen het systeem.

De formulieren en de koppeling worden op maat voor u gemaakt op basis van nacalculatie. Informeer voor de mogelijkheden bij één van onze accountmanagers.

BaseNet komt met "Escrow" voor ASP aanbieders

08/05/2007

Vanuit een aantal gebruikers van BaseNet Advocatuur is het verzoek gekomen voor een Escrow regeling. Escrow houdt in dat de broncode van de software wordt gedeponeerd bij een instelling, bijvoorbeeld een notaris. Mocht een softwareleverancier niet meer in staat zijn de dienstverlening voort te kunnen zetten, kunnen gebruikers de broncode opvragen. Omdat huidige Escrow regelingen niet voldoen voor ASP aanbieders is, in overleg met een aantal gebruikers van BaseNet Advocatuur, Stichting SecureWorks (tegenwoordig Stichting ITsurance) opgericht. Omdat de back-up locatie onder beheer van Stichting SecureWorks valt, op het moment dat een leverancier niet meer in staat is om de dienst te leveren, wordt de continuïteit van ASP aanbieders hiermee gewaarborgd.

Meer over BaseNet en SecureWorks.

Advocaten Orde zet deur open voor vernieuwing

04/12/2006

Nieuwe generatie software zet deur naar vernieuwing open voor Advocaat. Ook de orde geeft haar goedkeuring aan nieuwe manier van werken.

Het cliëntenportaal is een innovatie die tijdswinst en kostenbesparingen oplevert. Dat spreekt veel advocaten aan. Maar wat betekent 'cliëntenportaal' nou eigenlijk?

Met het cliëntenportaal van BaseNet Advocatuur is het per traditionele post, e-mail of fax toesturen van stukken niet meer nodig.

Meer over vernieuwing in de advocatuur.

main-right
Deze website maakt gebruik van cookies. Dit doen wij om u middels onze website zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid