Vrijblijvende presentatie Maak een afspraak voor een vrijblijvende presentatie
main-left
  • Nieuw: Incassomodule
  • Starten
  • Demo
  • Proef

"Automatische renteberekening, Online cliëntenportaal,
   koppeling met uw boekhouding, betalingsregelingen,
      workflows, rapportage en meer..."

"Start vandaag nog met BaseNet
   en ervaar het gebruiksgemak
      en de vele overige voordelen."

"Met de demo van BaseNet kunt u
   in een gevulde algemene omgeving
      de voordelen ervaren."

"Met een proef-account van BaseNet kunt u
   geheel vrijblijvend 30 dagen
      in een eigen omgeving werken."

BaseNet Online CRM, overal toegang tot uw kantoor

BaseNet Online CRM biedt een totaaloplossing voor dienstverlenende organisaties. Het systeem werkt volledig online en stelt u daardoor in staat om vanaf iedere locatie uw werkzaamheden uit te voeren, waar u ook bent. Het enige wat u nodig heeft is een computer met een internetverbinding. Door de koppeling van Relatiebeheer met Sales, Financiële- en Projectadministratie, Agenda, Taken, Correspondentie, Urenregistratie en meer beschikt u over alle benodigdheden om uw werkzaamheden te kunnen uitvoeren.

BaseNet is beschikbaar in twee varianten een Plus- en een Professional variant. Voor een overzicht van de beide versies kunt u terecht op de overzichtspagina.
Wilt u ervaren hoe u de efficiency binnen uw bedrijf eenvoudig kunt verhogen? Probeer dan vandaag nog BaseNet en vraag een proef-account aan. Met een proefaccount kunt u dertig dagen vrijblijvend de voordelen van BaseNet ervaren.

BaseNet, neemt online werken serieus!

Vraag een demo aan van BaseNet Online CRM

Wilt u ook uw relaties effectief beheren?
Probeer dan BaseNet geheel vrijblijvend!

BaseNet nieuws

Aankondiging update BaseNet Mobile

05/12/2012

De BaseNet Mobile app speelt een steeds grotere rol in de bedrijfsvoering van vele van onze klanten. Sinds de eerste versie van de iPhone app in maart 2012 heeft de ontwikkeling van deze app dan ook niet stil gestaan. Met de huidige versie van de BaseNet Mobile app kunnen gebruikers reeds uren, projecten, relaties, agendapunten en taken bekijken en bewerken.

De laatste maanden is er hard gewerkt aan het uitbreiden van de functionaliteiten binnen de app. Zo kunt u onder meer de volgende toevoegingen verwachten voor de iPhone en iPad versie: E-mail integratie, Documenten bewerken, Specifieke iPad versie, Multi-agenda, en Push notificaties.

Lees meer over de komende update van BaseNet Mobile.

Nieuwe website BaseNet Incasso

19/11/2012

BaseNet lanceert een nieuwe website, geheel gericht op BaseNet Incasso. De nieuwe site toont een overzicht van de mogelijkheden voor de software voor incassobureaus en advocatenkantoren die incassodossiers voeren. De toenemende vraag naar incassosoftware in combinatie met relatiebeheer een een cliëntenportaal heeft ertoe geleid dat BaseNet voor dit product een eigen website heeft ontwikkeld.

Met de komst van de nieuwe site hoopt BaseNet toekomstige gebruikers nog beter te kunnen informeren omtrent de uitgebreide mogelijkheden van haar software.

Ontdek de nieuwe website:

www.basenetincasso.nl.

Nieuwe website BaseNet Advocatuur

27/09/2012

BaseNet lanceert een nieuwe website, geheel gericht op BaseNet Advocatuur. De nieuwe site toont een overzicht van de mogelijkheden voor de software voor advocaten. Met de toenemende groei van het aantal advocaat gebruikers nam de behoefte voor een eigen website toe.

Met de komst van de nieuwe site hoopt BaseNet toekomstige gebruikers nog beter te kunnen informeren omtrent de uitgebreide mogelijkheden van haar software.

Ontdek de nieuwe website:

www.basenetadvocatuur.nl.

BaseNet introduceert evenementenmodule

11/08/2011

Voor bedrijven welke veel werken met cursussen, opleidingen of evenementen heeft BaseNet een specifieke evenementenmodule ontwikkeld. Middels deze module kunnen evenementen aangemaakt worden, producten gekoppeld worden en is het mogelijk uitnodigingen te versturen. Door de naadloze integratie met de overige modules van BaseNet kunnen alle verzoeken digitaal afgehandeld worden en is in de totale facturatie- en -administratiebehoefte voorzien. De evenementenmodule is als losse module per direct leverbaar en zal €25,00 per maand gaan kosten. In een later stadium zal het tegen een eenmalige meerprijs mogelijk worden de module in een gewenste huisstijl op te maken.

Lees meer over de evenementenmodule.

BaseNet lanceert incassosoftware

12/11/2010

Voor zowel advocatenkantoren alsook standalone incassokantoren heeft BaseNet haar software uitgebreid met een incassomodule.

De module voorziet in de totale behoefte voor het op uiterst efficiënte wijze kunnen voeren van een incassopraktijk. Het systeem berekent de rente, BTW en incassokosten. De module is daarnaast voorzien van diverse aanmaningsbrieven welke ook naar eigen wensen zijn in te stellen.

Door de koppeling met de boekhouding worden betalingen direct bijgewerkt en gekoppeld. De workflows voorzien daarnaast in een oplossing om op zeer gestructureerde wijze uw incasso-proces te stroomlijnen. Een online klantenomgeving biedt uw cliënten de mogelijkheid om eenvoudig dossiers en vorderingen in te voeren.

Lees meer over de incassosoftware.

BaseNet online CRM passeert de 15.500 CRM gebruikers

01/06/2009

Reeds meer dan 15.500 CRM Accounts

Uitbreiding van de zoekfunctionaliteit

23/09/2010

Om het zoeken naar relaties en data in het online softwaresysteem nog efficiënter te maken, introduceert BaseNet een zogenaamde 'full text' zoekfunctionaliteit. Met de kantoorsoftware van BaseNet beheert u uw relaties, correspondentie, projecten en boekhouding volledig online.

Doormiddel van de uitgebreide 'full text' zoekfunctionaliteit is het mogelijk om met een enkele zoekactie uw relaties te doorzoeken op voornaam, achternaam, bedrijfsnaam, e-mailadres en bijvoorbeeld adresgegevens.

Ook doorzoekt u eenvoudig de gehele inhoud van al uw (gearchiveerde) correspondentie en overige opgeslagen documenten. Zo vindt u altijd wat u zoekt.

Lees meer over de uitgebreide zoekfunctionaliteiten binnen de software van BaseNet.

BaseNet opent deuren voor consultants

16/02/2010

Het pakket BaseNet Online CRM heeft bewezen een uitstekende software oplossing te zijn voor consultants. De werkzaamheden van de consultant sluiten naadloos aan op de software van BaseNet.
Met een nieuw onderdeel op de website wil BaseNet deze groep (toekomstige) gebruikers nog beter informeren over de mogelijkheden die het pakket biedt.

Ook voor consultants biedt BaseNet diverse mogelijkheden om kennis te maken met het softwarepakket.
Zo is er een demo- en proef-account beschikbaar, maar bestaat er ook de mogelijkheid voor het inplannen van een gratis en vrijblijvende presentatie. Deze presentatie kan plaatsvinden op het kantoor van BaseNet, of op een door u aangegeven locatie of geheel via internet.

Voor meer informatie kunt u terecht op onze pagina software voor consultants.

BaseNet vernieuwt handleiding

26/11/2009

BaseNet heeft sinds kort een vernieuwde versie van de handleiding beschikbaar in het systeem. De handleiding bevat korte praktische hoofdstukken over hoe u diverse handelingen in BaseNet uitvoert.

Onder andere de beheer module, waarin een gebruiker diverse instellingen kan doen, wordt uitgebreid besproken. Verder bevat de handleiding een hoofdstuk tips & trucs. Het hoofdstuk boekhouding en administratie is flink uitgebreid waardoor het nog eenvoudiger wordt om uw eigen administratie te voeren.

De handleiding is direct vanuit het pakket op te roepen via het menuitem "servicedesk". Dit geldt ook voor demo- en proefaccount gebruikers.

Lees meer over de vernieuwde handleiding van BaseNet.

Bankimport verder uitgebreid

16/09/2009

Met de bankimport binnen BaseNet kunt u uw bankmutaties eenvoudig importeren. Het is sinds kort ook mogelijk bankbestanden van Triodos en van Lanschot te importen.

Er kunnen nu mutaties van de volgende banken ingelezen worden:

  • ING
  • ABN-Amro
  • Rabobank
  • Frieslandbank
  • Triodos
  • Van Lanschot

De bankimport binnen BaseNet Online CRM is een standaard onderdeel van de administratiemodule. Meer informatie over het inlezen van bankbestanden gaat u naar de pagina bankgegevens en inkoopnota's.

Nieuwe uitbreidingen op telefoniemodule in ontwikkeling

13/07/2009

Steeds meer BaseNet gebruikers kiezen voor een telefonie koppeling. Met de telefonie koppeling kunt u uw telefoongesprekken direct vastleggen in BaseNet.
Er zijn realtime statistieken beschikbaar met waardevolle management informatie.

Momenteel zijn er een aantal interessantie uitbreidingen op de module in ontwikkeling.

  • Bij doorschakelingen komt er de mogelijkheid om het doorgeschakelde nummer automatisch in te voeren (verbeterde betrouwbaarheid van uw statistieken)
  • Automatische stopwatchkoppeling bij telefoongesprekken (voorkom verlies van uren)

Voor meer informatie gaat u naar onze pagina over Telefonie koppeling.

BaseNet brengt Mac Skin uit voor Apple gebruikers

01/07/2009

Voor menig Apple gebruiker is design een belangrijk aspect. Met de grootte van het aantal Apple gebruikers kwam ook de wens om het uiterlijk aan te passen naar de Mac look and feel.

Inmiddels is er speciaal voor de Apple gebruikers een Mac skin beschikbaar. Deze skin wijzigt het uiterlijk van BaseNet en probeert de Apple ervaring zoveel mogelijk te benaderen.
Bestaande gebruikers kunnen de skin kosteloos laten wijzigen door de servicedesk. Het is ook mogelijk een demo aan te vragen met hierin de "Mac skin".

BaseNet biedt ook de mogelijkheid om een skin op maat te laten ontwikkelen. Hierbij kan BaseNet uw logo en huisstijl integreren en creëert hiermee het gevoel van een eigen CRM applicatie.

Meer informatie over flexibele velden binnen BaseNet.

Flexibele velden aanmaken binnen BaseNet

18/12/2008

BaseNet werkt al enige jaren met vrije velden. Deze velden maakte het mogelijk om extra informatie in te geven binnen BaseNet. De velden hadden echter beperkingen en een aantal gebruikers hadden de wens ge-uit om zelf meer te kunnen aanpassen.

In de nieuwe versie van BaseNet -waarvan nog dit jaar de preview uitkomt- is de mogelijkheid ingebouwd om zelf velden te definieren. Gebruikers kunnen velden aanmaken en lengtes bepalen. Het is ook mogelijk velden doorzoekbaar te maken en eventueel verplicht te stellen.

Gebruikers kunnen zelf velden aanmaken. Er zijn echter ook geavanceerde instellingen mogelijk waarbij BaseNet de velden voor u kan aanmaken. Informeer voor de mogelijkheden bij één van onze accountmanagers. Flexibele velden is standaard niet geactiveerd.

Koppeling WebFormulier met CRM systeem enorm uitgebreid

31/10/2008

BaseNet heeft al enige tijd de mogelijkheid om formulieren vanaf uw website te koppelen aan BaseNet. Hierdoor komen aanvragen bijvoorbeeld direct binnen in de salesmodule en kunt u als gebruiker direct opvolging geven. Gegevens hoeven nu niet meer handmatig overgenomen worden.

Sinds kort is de koppeling uitgebreid, u kunt nu alle informatie vanuit het formulier koppelen aan BaseNet Online CRM. Denk hierbij bijvoorbeeld aan projecten, relaties, uren, producten enz. Ingevoerde informatie is direct beschikbaar binnen het systeem.

De formulieren en de koppeling worden op maat voor u gemaakt op basis van nacalculatie. Informeer voor de mogelijkheden bij één van onze accountmanagers.

Meer informatie over de koppeling van WebFormulieren met BaseNet Online CRM vindt u op de pagina formulierenkoppeling.

Ga naar de pagina PDA koppeling voor meer informatie over de BaseNet PDA koppeling.

BaseNet en Iphone synchronisatie

08/04/2009

BaseNet gaat naast een synchronisatie met een PDA of Blackberry binnenkort ook de Iphone ondersteunen. Met de koppeling kunt u ook onderweg uw agenda realtime bijwerken. Ook contactgegevens worden automatisch meegenomen De nieuwe Iphone 3G zal vanaf 11 juli leverbaar zijn in Nederland. De eerste tests zien er goed uit, BaseNet hoopt de Iphone synchronisatie op zijn vroegst vanaf volgende maand te kunnen aanbieden.

Of de i-phone ook compatible zal zijn met de GPS tracking module binnen BaseNet is in dit stadium nog niet bekend.

Uitbreiding BaseNet Medisch

19/03/2008

Door het ongekende succes van BaseNet Vaccinatie en de vele verzoeken binnen de medische wereld heeft er ook een uitbreiding binnen BaseNet Medisch plaatsgevonden. De afsprakenmodule is nu voor meerdere doeleinden beschikbaar.

De eerste arbovestigingen en huisartsen werken inmiddels met het vernieuwde afsprakensysteem van BaseNet. De komende maanden zal de medische module nog verder uitgebreid worden. Zo zal er een koppeling gemaakt worden met VECOZO om direct verzekeringsgegevens op te kunnen halen binnen het pakket.

Meer over Uitbreiding BaseNet Medisch.

Meer over BaseNet en SecureWorks.

BaseNet komt met "Escrow" voor ASP aanbieders

08/05/2007

Vanuit een aantal gebruikers van BaseNet Advocatuur is het verzoek gekomen voor een Escrow regeling. Escrow houdt in dat de broncode van de software wordt gedeponeerd bij een instelling, bijvoorbeeld een notaris. Mocht een softwareleverancier niet meer in staat zijn de dienstverlening voort te kunnen zetten, kunnen gebruikers de broncode opvragen. Omdat huidige Escrow regelingen niet voldoen voor ASP aanbieders is, in overleg met een aantal gebruikers van BaseNet Advocatuur, Stichting SecureWorks (tegenwoordig onder de naam Stichting ITsurance) opgericht. Omdat de back-up locatie onder beheer van Stichting SecureWorks valt, op het moment dat een leverancier niet meer in staat is om de dienst te leveren, wordt de continuïteit van ASP aanbieders hiermee gewaarborgd.

BaseNet CRM is vernieuwd!

27/04/2007

In de nieuwe versie van BaseNet zijn een aantal nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Zo maakt Webdav het mogelijk nog makkelijker brieven te maken en op te slaan, heeft u middels een webfolder een extra "harde schijf", kunt u nog betere mailings versturen en is het mogelijk een back-up te maken van uw relatiegegevens.
Een uitgebreide beschrijving van alle vernieuwde functionaliteiten vindt u terug in het systeem onder 'Servicedesk > Changelog'.

Mocht u vragen hebben over het gebruik van onze nieuwe functionaliteiten, kunt u contact opnemen met onze servicedesk, door te bellen naar telefoonnummer 020-6855031 of een e-mail te sturen naar helpdesk@basenet.nl.

BaseNet doet onderzoek naar e-mail gebruik MKB

09/10/2006

Een landelijk onderzoek naar het e-mail gebruik binnen het MKB wijst uit dat 30% van de Nederlandse werknemers e-mail berichten kwijt raakt.
Om inzage te krijgen in de e-mailbox van een collega moet ruim 36% eerst achter een andere pc gaan zitten.
Steeds meer werknemers besteden tijd aan het lezen en beantwoorden van e-mail op de werkvloer. Meer dan de helft van de werknemers is dagelijks meer dan een half uur bezig met het lezen en beantwoorden van e-mail berichten. 20% Van de werknemers doet dit in meer of mindere mate ook tijdens hun vakantie.

Meer over onderzoek naar e-mail gebruik.

Advocaten Orde zet deur open voor vernieuwing

04/12/2006

Nieuwe generatie software zet deur naar vernieuwing open voor Advocaat. Ook de orde geeft haar goedkeuring aan nieuwe manier van werken.

Het klanten intranet is een innovatie die tijdswinst en kostenbesparingen oplevert. Dat spreekt veel advocaten aan. Maar wat betekent 'klanten intranet' nou eigenlijk?

Met het klantenintranet van BaseNet Advocatuur is het per traditionele post, e-mail of fax toesturen van stukken niet meer nodig.

Meer over vernieuwing in de advocatuur.

BaseNet komt met medische module in CRM-pakket

01/02/2006

BaseNet, specialist in de ontwikkeling van CRM- en administratieve bedrijfssoftware voor projectgedreven organisaties, introduceert BaseNet Medisch.

Deze nieuwe, webgebaseerde oplossing biedt organisaties die cliënten adviseren en vaccineren, een compleet geïntegreerde workflow voor de efficiënte registratie en verwerking van vaccinaties.

Doordat de oplossing internetgebaseerd is, verloopt de communicatie met cliënten zeer efficiënt.

Meer over de medische module van BaseNet.

Administratiemodule geheel vernieuwd

19/08/2005

Inmiddels is de administratiemodule van BaseNet online CRM uitgegroeid tot een volwaardig webbased financieel pakket.

De online administratiemodule is recentelijk uitgebreid met een aantal onderdelen.

Naast het doorvoeren van een aantal specifieke gebruikerswensen zijn er ook een aantal nieuwe innovatieve functionaliteiten in de module verwerkt.

Indien u op "lees meer" klikt dan ziet u een beknopt overzicht van een aantal nieuwe functionaliteiten.

Meer over de vernieuwde administratiemodule van BaseNet.

main-right
Deze website maakt gebruik van cookies. Dit doen wij om u middels onze website zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid