Klantenintranet


Verhoog de transparantie richting uw klanten, door online toegang te geven tot projecten en correspondentie

Het KlantenIntranet van BaseNet biedt u de mogelijkheid cliënten inzage te geven in de actuele status van projecten. Uw klanten kunnen via een beveiligde omgeving inloggen met een unieke gebruikersnaam en wachtwoord. Binnen deze omgeving zijn onderdelen zichtbaar welke u heeft vrijgegeven. Denk hierbij aan bijvoorbeeld taken, agendapunten, correspondentie, uren en facturen.

  • Transparantie bieden naar uw cliënten
  • Zelf bepalen wat u vrijgeeft en aan wie
  • Beschikbaar in uw huisstijl
Door deze werkwijze kunt u uw cliënten transparantie bieden. Ook vermindert een dergelijke werkwijze het telefoonverkeer. Wat u uiteindelijk meer tijd oplevert!

Transparantie bieden naar uw klanten

Door gebruik te maken van het klantenintranet of cliëntenportaal kunt u de transparantie verhogen richting uw klanten.

Uw klanten kunnen met het klantenintranet van BaseNet altijd en overal de voortgang ten aanzien van hun projecten online volgen...

  • Toon uw klanten de projectvoortgang
  • Door u vrijgegeven zaken direct inzichtelijk
  • Vergroot het vertrouwen naar uw cliënten

Zelf bepalen wat u vrijgeeft en aan wie

Door middel van vinkjes kunt u zelf aangeven welke (gedeeltes van) onderdelen u vrijgeeft. Uw klant kan vanuit zijn/haar KlantenIntranet direct reageren op actuele ontwikkelingen middels de reageer button.

  • Beheer zelf uw klantenintranet gebruikers
  • Bepaal wat uw klanten te zien krijgen
  • Maak en verwijder zelf gebruikers

Beschikbaar in uw huisstijl

Het klantenintranet van BaseNet is beschikbaar in diverse varianten. U kunt er onder andere voor kiezen het intranet geheel in uw huisstijl te laten opmaken.

Bij de opmaak wordt dan rekening gehouden met uw logo en huisstijl kleuren.

  • Toon uw klanten informatie binnen een vertrouwde omgeving
  • Opmaak in uw huisstijl mogelijk
  • Integratie met uw eigen website mogelijk