Doordat BaseNet ontwikkeld wordt in samenwerking met accountants, bieden wij een compleet systeem met alles wat een accountant nodig heeft. Van relatiebeheer tot dossiers en van de integratie van e-mail, agenda en taken tot urenregistratie. Natuurlijk mogen een facturatie- en sales-module niet ontbreken. Daarnaast is het door middel van onze App (geschikt voor iOS en Android) mogelijk om altijd en overal toegang te krijgen tot uw dossiers, relaties, e-mails, agenda en taken. 

Veilig

BaseNet waarborgt al jarenlang de systemen en data van honderden advocatenkantoren. Optimaal beveiligd met versleutelde verbinding en encryptie.

Continuïteit

Al jaren succesvol aan het werk voor de advocatuur. Met een uptime van meer dan 99,9% zorgen wij voor een betrouwbare werkomgeving met wekelijkse updates en vernieuwingen.

Online

Altijd en overal direct inzicht in alle digitale dossier- en kantoorgegevens. U kunt deze gegevens ook raadplegen middels de BaseNet App. (iOS / Android)

Tijdwinst & overzicht

BaseNet biedt een alles in één oplossing voor: Dossier en relatiebeheer, e-mail, CRM, DMS, agenda en taken, KEI, toevoegingen, tijdschrijven, facturatie, en veel meer. Dat zorgt voor de efficiëntie, gemak en overzicht.


De software van BaseNet is platform onafhankelijk en werkt in uw browser

             

BaseNet aanwezig bij NOAB event

Dinsdag 5 februari zal BaseNet aanwezig zijn bij het CRM-event van de NOAB afdeling Midden Nederland. U bent van harte welkom bij onze presentatie en daarna bij onze stand voor meer informatie of een gezellig praatje!

Woensdag, 30 januari 2019
Lees meer

BaseNet on Tour

Kom naar één van onze gratis kennissessies op vier verschillende locaties in Nederland!

Maandag, 21 januari 2019
Lees meer

Eerste editie The BaseNet Post

Met (gepaste) trots presenteren wij de eerste editie van The BaseNet Post!

Dinsdag, 1 januari 2019
Lees meer