Waarom BaseNet?
Doordat BaseNet ontwikkeld wordt in samenwerking met accountants, bieden wij een compleet systeem met alles wat een accountant nodig heeft. Van relatiebeheer tot dossiers en van de integratie van e-mail, agenda en taken tot urenregistratie. Natuurlijk mogen een facturatie- en sales-module niet ontbreken. Daarnaast is het door middel van onze App (geschikt voor iOS en Android) mogelijk om altijd en overal toegang te krijgen tot uw dossiers, relaties, e-mails, agenda en taken.
Veilig
BaseNet heeft jarenlange ervaring met de waarborging van systemen en data. Uw data is optimaal beveilig met versleutelde verbinding en encryptie.
Continuïteit
Met een uptime van meer dan 99,9% zorgen wij voor een betrouwbare werkomgeving met wekelijkse updates en vernieuwingen.
Online
Altijd en overal direct inzicht in alle digitale dossier- en kantoorgegevens. U kunt deze gegevens ook raadplegen middels de BaseNet App (iOS/Android).
Tijdwinst & overzicht
BaseNet biedt een alles in één oplossing voor: dossier- en relatiebeheer, e-mail, CRM, DMS, agenda, taken, urenregistratie, facturatie en sales. Dat zorgt voor efficiëntie, gemak en overzicht.