Doordat BaseNet ontwikkeld wordt in samenwerking met accountants, bieden wij een compleet systeem met alles wat een accountant nodig heeft. Van relatiebeheer tot dossiers en van de integratie van e-mail, agenda en taken tot urenregistratie. Natuurlijk mogen een facturatie- en sales-module niet ontbreken. Daarnaast is het door middel van onze App (geschikt voor iOS en Android) mogelijk om altijd en overal toegang te krijgen tot uw dossiers, relaties, e-mails, agenda en taken.


Veilig

BaseNet heeft jarenlange ervaring met de waarborging van systemen en data. Uw data is optimaal beveilig met versleutelde verbinding en encryptie.

Continuïteit

Met een uptime van meer dan 99,9% zorgen wij voor een betrouwbare werkomgeving met wekelijkse updates en vernieuwingen.

Online

Altijd en overal direct inzicht in alle digitale dossier- en kantoorgegevens. U kunt deze gegevens ook raadplegen middels de BaseNet App (iOS/Android).

Tijdwinst & overzicht

BaseNet biedt een alles in één oplossing voor: dossier- en relatiebeheer, e-mail, CRM, DMS, agenda, taken, urenregistratie, facturatie en sales. Dat zorgt voor efficiëntie, gemak en overzicht.


De software van BaseNet is platform onafhankelijk en werkt in uw browser

             

BaseNet on Tour

Kom naar één van onze gratis kennissessies op vier verschillende locaties in Nederland!

Maandag, 21 januari 2019
Lees meer

Eerste editie The BaseNet Post

Met (gepaste) trots presenteren wij de eerste editie van The BaseNet Post!

Dinsdag, 1 januari 2019
Lees meer

Aangetekend Mailen

Samen met Aangetekend Mailen maakt BaseNet het mogelijk om beveiligde en rechtsgeldige aangetekende e-mails te versturen en te ontvangen.

Woensdag, 5 december 2018
Lees meer