Digitaal dossier en relatiebeheer

Alle informatie documenten worden nagenoeg automatisch opgeslagen in het digitale dossier in BaseNet. Naast de gegevens en de documenten, staan ook al het e-mailverkeer, de afspraken, taken, uren, facturen, en meer opgeslagen in het dossier en onder de relatie. In één oogopslag kunt u zowel op dossier- als relatieniveau de complete historie inzien.

Digitaal dossier en relatiebeheer

E-mailintegratie

E-mail is in de advocatuur erg belangrijk. Daarom is het proces volledig afgestemd op de advocatuur (in tegenstelling tot generieke e-mailapplicaties, zoals bijvoorbeeld Outlook).

E-mails worden vrijwel automatisch opgeslagen in het dossier en onder de relatie. Tevens houdt de stopwacht bij hoeveel tijd er aan een e-mail besteed wordt, zodat die tijd direct geschreven (en evt. gecorrigeerd) kan worden.

Om efficiënter te werken is er ook rekening gehouden met de dynamiek tussen advocaat en secretariaat. E-mails kunnen bijvoorbeeld automatisch geprint worden, voor elkaar klaargezet worden en met andere ondertekeningen verstuurd worden.

E-mailintegratie

Tijdschrijven

Uren schrijven zoals u wilt. Handmatig uren ingeven middels een lijst, importeren vanuit agenda, automatisch middels de stopwatch of een combinatie ervan.

De (automatische) stopwatch houdt uw handelingen bij en vraagt u direct om tijd te schrijven, op deze manier vergeet u nooit meer tijd te registreren. Veel advocaten gaan er alleen al door deze functie enkele declarabele uren per week op vooruit. Bent u niet op kantoor (geweest), kunt u direct uren registreren in de app of naderhand op kantoor de afspraken uit uw agenda omzetten naar uren.

Tijdschrijven

Mobiel werken met de App

Het systeem is volledig webbased en kan daarom altijd en overal gebruikt worden. Om nog mobieler te zijn, is het systeem ook te benaderen via een app op uw smartphone of tablet, specifiek (native) ontwikkeld voor iOS (Apple) en Android.

In de auto een gesprek voeren vanuit de app en met één druk op de knop gesprekstijd registreren, nog even snel een document raadplegen en de dossierhistorie bekijken op, of simpelweg een afspraak inplannen. De app kan ook gebruikt worden voor extra beveiliging bij het inloggen in BaseNet (two way authentication).

Mobiel werken met de App

Managementrapportages

De software van BaseNet is standaard voorzien van diverse overzichten en managementrapportages. Tevens de mogelijkheid tot rapporten op maat.

Managementrapportages

Cliëntenportaal

Met het cliëntenportaal van BaseNet kunt u uw cliënten realtime inzage bieden op de voortgang van het dossier. U bepaalt altijd zelf per correspondentiestuk, agendapunt, taak, etc. wat u vrij wilt geven.

Telefoniekoppeling

Met de telefoniekoppeling (CTI integratie) van BaseNet advocatuur ziet u bij zowel uitgaande- als –binnenkomende gesprekken direct de historie van de relatie.

Document scanning

Indien u veel binnenkomende stukken ontvangt en deze aan uw dossiers wilt koppelen kan de module documentscanning uitkomst bieden.