De professional versie van BaseNet Advocatuur is de meest uitgebreide versie en biedt u ongekende mogelijkheden. Maak van een BaseNet Professional gebruiker tevens een mobiele gebruiker. Maak gebruik van de BaseNet App voor iPhone, iPad en Android.
De boekhouding module van BaseNet Advocatuur biedt u een volwaardige boekhoudoplossing. De boekhouding module is volledig geïntegreerd binnen BaseNet Advocatuur. Extra administraties zijn alleen af te nemen in combinatie met de administratiemodule.
Als u meer dan één administratie voert binnen BaseNet kunt u overige administraties tegen gereduceerd tarief toe laten voegen.
De boekhouding module van BaseNet Advocatuur biedt u een volwaardige boekhoudoplossing. De boekhouding module is volledig geïntegreerd binnen BaseNet Advocatuur.

Geef uw cliënten inzicht in de voortgang van dossiers.
De insolventiemodule van BaseNet biedt u de mogelijkheid om al uw faillissement en wsnp zaken in één keer te beheren.
Binnen de evenementen kunt u aangeven wanneer een evenement start en eindigt en tussen welke datums / tijden deelnemers zich aan- of af mogen –melden.
Met de salesmodule van BaseNet heeft u direct inzicht in het gehele salestraject. Volg het gehele traject van lead naar klant.
Met de telefoniekoppeling (CTI integratie) van BaseNet advocatuur ziet u bij zowel uitgaande- als –binnenkomende gesprekken direct de historie van de relatie.
Stroomlijn uw incassodossiers en geldstromen, naadloos geïntegreerd in de administratiemodule.

Creër en beheer website 3.0 binnen BaseNet.
Het aanmaken van uw BaseNet omgeving aan de hand van de basis inrichting.
Drie uur durende administratieworkshop op locatie (inclusief reistijd). Hierbij worden de mogelijkheden van de administratiemodule toegelicht. Deze workshop wordt gegeven door onze administratieve consultants.
Drie uur durende incassoworkshop op locatie (inclusief reistijd). Hierbij worden de mogelijkheden van de incassomodule toegelicht. Deze workshop wordt gegeven door onze administratieve consultants.
Het opmaken van een cliëntenportaal met integratie van uw eigen huisstijl en logo.
Het opmaken van een cliëntenportaal met integratie van uw eigen huisstijl en logo.
Intensieve op maat begeleiding bij de inrichting van het pakket of het maken van maatwerkrapportage.
Advies en hulp bij de inrichting van uw administratiemodule.
Het creëren van door u aangeleverde maatwerk brieven- en/of e-mailsjablonen.

Op al onze producten en prijzen zijn de gebruikersvoorwaarden van toepassing. Voor meer informatie over onze producten en prijzen kunt u contact opnemen. Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW en onder voorbehoud.