Waarom BaseNet?
Menselijke factor versus digitalisering.
Als online systeem richt BaseNet zich op de oneindige digitaliseringsmogelijkheden: van digitaal ondertekenen tot betalen via iDeal en van online dossiers tot aangetekend mailen. Met één systeem, altijd en overal, helpen we advocaten om nóg efficiënter en sneller te werken. Maar ook persoonlijke aandacht is voor ons belangrijk: zo bieden we gratis dataconversie aan en staat onze servicedesk altijd voor u klaar. Met digitalisering én onze menselijke factor biedt BaseNet het beste van twee werelden.
Veilig
BaseNet waarborgt al jarenlang de systemen en data van honderden advocatenkantoren. Optimaal beveiligd met versleutelde verbinding en encryptie.
Continuïteit
Al jaren succesvol aan het werk voor de advocatuur. Met een uptime van meer dan 99,9% zorgen wij voor een betrouwbare werkomgeving met wekelijkse updates en vernieuwingen.
Online
Altijd en overal direct inzicht in alle digitale dossier- en kantoorgegevens. U kunt deze gegevens ook raadplegen middels de BaseNet App. (iOS / Android)
Tijdwinst & overzicht
BaseNet biedt een alles in één oplossing voor: Dossier en relatiebeheer, e-mail, CRM, DMS, agenda en taken, KEI, toevoegingen, tijdschrijven, facturatie, en veel meer. Dat zorgt voor de efficiëntie, gemak en overzicht.
BaseNet aanwezig bij NOAB event
Dinsdag 5 februari zal BaseNet aanwezig zijn bij het CRM-event van de NOAB afdeling Midden Nederland. U bent van harte welkom bij onze presentatie en daarna bij onze stand voor meer informatie of een gezellig praatje!
Lees meer
BaseNet on Tour
Kom naar één van onze gratis kennissessies op vier verschillende locaties in Nederland!
Lees meer
Eerste editie The BaseNet Post
Met (gepaste) trots presenteren wij de eerste editie van The BaseNet Post!
Lees meer