Menselijke factor versus digitalisering. 

Als online systeem richt BaseNet zich op de oneindige digitaliseringsmogelijkheden: van digitaal ondertekenen tot betalen via iDeal en van online dossiers tot aangetekend mailen. Met één systeem, altijd en overal, helpen we advocaten om nóg efficiënter en sneller te werken. Maar ook persoonlijke aandacht is voor ons belangrijk: zo bieden we gratis dataconversie aan en staat onze servicedesk altijd voor u klaar. Met digitalisering én onze menselijke factor biedt BaseNet het beste van twee werelden.


Veilig

BaseNet waarborgt al jarenlang de systemen en data van honderden advocatenkantoren. Optimaal beveiligd met versleutelde verbinding en encryptie.

Continuïteit

Al jaren succesvol aan het werk voor de advocatuur. Met een uptime van meer dan 99,9% zorgen wij voor een betrouwbare werkomgeving met wekelijkse updates en vernieuwingen.

Online

Altijd en overal direct inzicht in alle digitale dossier- en kantoorgegevens. U kunt deze gegevens ook raadplegen middels de BaseNet App. (iOS / Android)

Tijdwinst & overzicht

BaseNet biedt een alles in één oplossing voor: Dossier en relatiebeheer, e-mail, CRM, DMS, agenda en taken, KEI, toevoegingen, tijdschrijven, facturatie, en veel meer. Dat zorgt voor de efficiëntie, gemak en overzicht.


De software van BaseNet is platform onafhankelijk en werkt in uw browser

             

BaseNet on Tour

Kom naar één van onze gratis kennissessies op vier verschillende locaties in Nederland!

Maandag, 21 januari 2019
Lees meer

Eerste editie The BaseNet Post

Met (gepaste) trots presenteren wij de eerste editie van The BaseNet Post!

Dinsdag, 1 januari 2019
Lees meer