Het klantenintranet


Wat kan het klantenintranet van BaseNet voor uw kantoor betekenen en hoe kunt u via het intranet de interactiviteit binnen uw kantoor met de klanten verhogen?

Wat kan een klantenintranet voor uw kantoor betekenen?


vrijdag, 17 oktober 2014, door: www.basenet.nl

Wat kan het klantenintranet van BaseNet voor uw kantoor betekenen en hoe kunt u via het intranet de interactiviteit binnen uw kantoor met de klanten verhogen? Dit bespreken wij in de volgende punten;

  • Wat bieden wij
  • Wat is de toegevoegde waarde

Wat is het klantenintranet dat wij aanbieden?

Het klantenintranet dat wij aanbieden is een additionele module die u als gebruiker kan toevoegen aan het huidige abonnement. Uw klanten hebben realtime inzage op de voortgang van het dossier waarbij er in een beveiligde omgeving zelf bepaald kan worden wat er wordt vrijgegeven binnen het klantenportaal.

Door gebruik te maken van het klantenintranet kunt u de transparantie bij de klanten verhogen. Hoe deze transparantie verhoogt kan worden komt, omdat klanten online dossiers/projecten direct kunnen volgen en inzien. U kunt zelf bepalen welke onderwerpen, projecten en dossiers er vrijgegeven mogen worden. Zo kunt u het vertrouwen verhogen van de klant door het vergroten van het servicelevel en bespaart u hierdoor weer/ tijd.

Wat is de toegevoegde waarde?

Voor uw kantoor is het natuurlijk belangrijk dat een klantenintranet een toegevoegde waarde kan geven aan uw organisatie, hier zijn een aantal voordelen van het klantenintranet op een rij gezet.

  • Service verhogend
  • Verhoog de transparantie richting de klanten
  • Klanten kunnen online toegang krijgen tot projecten/dossiers
  • Bepaal zelf wat er wordt vrijgegeven, binnen de BaseNet omgeving
  • Bepaal wat uw klanten te zien krijgen
  • Beschikbaar in eigen huisstijl
  • Upload bestanden direct naar een project/dossier
  • Er is minder telefoonverkeer wat uiteindelijk meer tijd vrijmaakt voor overige werkzaamheden
  • Het vertrouwen van de klanten wordt verhoogd
  • Totaal overzicht van het dossier, facturen en correspondentie
  • Er is integratie met een eigen website mogelijk
  • Beheer zelf uw klantenintranet gebruikers

Ongeacht of er gebruik wordt gemaakt van BaseNet CRM/Consultancy, BaseNet Advocatuur of BaseNet Incasso, het klantenintranet biedt altijd een toegevoegde waarde voor uw kantoor en uw klanten.

Zoals advocaat Hedda Schipper in Advocatenblad aangaf:

"Bij ons is het Nieuwe Werken vooral voor cliënten heel prettig," zegt Hedda Schipper (Advocatenkantoor Schipper in Den Haag)." Zij krijgen bij de intake meteen een gebruikersnaam en wachtwoord en kunnen via the cloud op elk moment inloggen in hun eigen dossier. Dat is helemaal digitaal; wij scannen alles in. Cliënten zijn real time op de hoogte van het aantal uren dat wij aan hun zaak spenderen maar kunnen ook de correspondentie en stukken nalezen."

Door middel van vinkjes kunt u zelf aangeven welke onderdelen u vrijgeeft. Uw klant kan vanuit zijn/haar klantenintranet direct reageren op actuele ontwikkelingen doormiddel van de reageer button.

Kortom het klantenintranet biedt voor uw kantoor en uw klanten een flexibelere en efficiëntere samenwerking, waarbij de transparantie en vertrouwen richting de klant verhoogt wordt.

Volgende keer gaan we verder in op het klantenintranet voor de advocatuur. 

BaseNet proberen


De online software van BaseNet biedt een gespecialiseerde totaaloplossing voor diverse markten. Daarnaast is het product Online CRM een aanwinst voor ieder bedrijf in het MKB segment.

Maak een afspraak voor een vrijblijvende presentatie bij u op locatie of een demonstratie via het internet!

Plan uw gratis demonstratie