E-mailintegratie

E-mail is in de advocatuur erg belangrijk. Daarom is het proces volledig afgestemd op de advocatuur (in tegenstelling tot generieke e-mailapplicaties, zoals bijvoorbeeld Outlook).

E-mails worden vrijwel automatisch opgeslagen in het dossier en onder de relatie. Tevens houdt de stopwacht bij hoeveel tijd er aan een e-mail besteed wordt, zodat die tijd direct geschreven (en evt. gecorrigeerd) kan worden.

Om efficiënter te werken is er ook rekening gehouden met de dynamiek tussen advocaat en secretariaat. E-mails kunnen bijvoorbeeld automatisch geprint worden, voor elkaar klaargezet worden en met andere ondertekeningen verstuurd worden.

E-mailintegratie

Tijdschrijven

Uren schrijven zoals u wilt. Handmatig uren ingeven middels een lijst, importeren vanuit agenda, automatisch middels de stopwatch of een combinatie ervan.

De (automatische) stopwatch houdt uw handelingen bij en vraagt u direct om tijd te schrijven, op deze manier vergeet u nooit meer tijd te registreren. Veel advocaten gaan er alleen al door deze functie enkele declarabele uren per week op vooruit. Bent u niet op kantoor (geweest), kunt u direct uren registreren in de app of naderhand op kantoor de afspraken uit uw agenda omzetten naar uren.

Tijdschrijven

Mobiel werken met de App

Het systeem is volledig webbased en kan daarom altijd en overal gebruikt worden. Om nog mobieler te zijn, is het systeem ook te benaderen via een app op uw smartphone of tablet, specifiek (native) ontwikkeld voor iOS (Apple) en Android.

In de auto een gesprek voeren vanuit de app en met één druk op de knop gesprekstijd registreren, nog even snel een document raadplegen en de dossierhistorie bekijken op, of simpelweg een afspraak inplannen. De app kan ook gebruikt worden voor extra beveiliging bij het inloggen in BaseNet (two way authentication).

Mobiel werken met de App

Managementrapportages

De software van BaseNet is standaard voorzien van diverse overzichten en managementrapportages. Tevens de mogelijkheid tot rapporten op maat.

Managementrapportages

Cliëntenportaal

Met het cliëntenportaal van BaseNet kunt u uw cliënten realtime inzage bieden op de voortgang van het dossier. U bepaalt altijd zelf per correspondentiestuk, agendapunt, taak, etc. wat u vrij wilt geven.

Telefoniekoppeling

Met de telefoniekoppeling (CTI integratie) van BaseNet advocatuur ziet u bij zowel uitgaande- als –binnenkomende gesprekken direct de historie van de relatie.

Document scanning

Indien u veel binnenkomende stukken ontvangt en deze aan uw dossiers wilt koppelen kan de module documentscanning uitkomst bieden.

Relatiebeheer

Naast dossiers staan ook de relaties centraal binnen het systeem. De relatiehistorie toont u een totaaloverzicht van alle handelingen en correspondentie welke zijn gekoppeld aan de relatie.

Bij invoer van relaties controleert het systeem direct op dubbele relaties. Mocht er onverhoopt toch een dubbele relatie aangemaakt worden, kan deze eenvoudig middels een handige tool ontdubbeld worden.

Door het koppelen van kenmerken kunt u uitgebreide selecties maken en eenvoudig mailings creëren voor bijvoorbeeld nieuwsbrieven (per brief of e-mail) en kerstkaarten (middels etiketten).


Probeer 
Relatiebeheer

Sales

Met de salesmodule van BaseNet heeft u direct inzicht in het gehele salestraject. Volg het gehele traject van lead naar klant. Krijg direct inzicht in de actuele status van de sales funnel middels de uitgebreide managementrapportage mogelijkheden. Koppel campagnes aan uw sales projecten en meet hierdoor direct de effectiviteit van uw campagnes. Na succesvolle afronding van een prospect kunt u direct factureren vanuit de projectenadministratie.


Probeer 
Sales

Derdengeldenadministratie

Voor het stroomlijnen van de geldstromen van en naar uw stichting derdengelden heeft BaseNet een derdengeldenadministratie ontwikkeld.

Betalingen worden gekoppeld aan uw dossiers en geldstromen worden hierdoor beter inzichtelijk.


Probeer 
Derdengeldenadministratie

Agenda

Met de agenda en taken van BaseNet houdt u te allen tijde het overzicht. Agendapunten en taken worden gekoppeld aan relaties en of dossiers waardoor u altijd inzicht heeft in de historie. Deadlines kunnen ook eenvoudig bekeken worden en indien nodig kan hierop gestuurd worden.

Door gebruik te maken van workflows kunt u standaard bedrijfsprocessen samenvoegen in een serie taken. Terugbelacties worden niet meer vergeten en hierdoor vergroot u uw klanttevredenheid.

Uw agenda kunt u tevens inzien wanneer u gebruik maakt van de BaseNet Advocatuur App. Deze is beschikbaar voor iOs en Android.


Probeer 
Agenda