Functionaliteiten BaseNet
Menselijke factor versus digitalisering.
Als online systeem richt BaseNet zich op de oneindige digitaliseringsmogelijkheden: van digitaal ondertekenen tot betalen via iDeal en van online dossiers tot aangetekend mailen. Met één systeem, altijd en overal, helpen we advocaten om nóg efficiënter en sneller te werken. Maar ook persoonlijke aandacht is voor ons belangrijk: zo bieden we gratis dataconversie aan en staat onze servicedesk altijd voor u klaar. Met digitalisering én onze menselijke factor biedt BaseNet het beste van twee werelden.
E-mailintegratie
E-mail is in de advocatuur erg belangrijk. Daarom is het proces volledig afgestemd op de advocatuur (in tegenstelling tot generieke e-mailapplicaties, zoals bijvoorbeeld Outlook).
E-mails worden vrijwel automatisch opgeslagen in het dossier en onder de relatie. Tevens houdt de stopwatch bij hoeveel tijd er aan een e-mail besteed wordt, zodat die tijd direct geschreven (en evt. gecorrigeerd) kan worden.
Om efficiënter te werken is er ook rekening gehouden met de dynamiek tussen advocaat en secretariaat. E-mails kunnen bijvoorbeeld automatisch geprint worden, voor elkaar klaargezet worden en met andere ondertekeningen verstuurd worden.

Tijdschrijven
Uren schrijven zoals u wilt. Handmatig uren ingeven middels een lijst, importeren vanuit agenda, automatisch middels de stopwatch of een combinatie ervan.
De (automatische) stopwatch houdt uw handelingen bij en vraagt u direct om tijd te schrijven, op deze manier vergeet u nooit meer tijd te registreren. Veel advocaten gaan er alleen al door deze functie enkele declarabele uren per week op vooruit. Bent u niet op kantoor (geweest), kunt u direct uren registreren in de app of naderhand op kantoor de afspraken uit uw agenda omzetten naar uren.

Mobiel werken met de App
Het systeem is volledig webbased en kan daarom altijd en overal gebruikt worden. Om nog mobieler te zijn, is het systeem ook te benaderen via een app op uw smartphone of tablet, specifiek (native) ontwikkeld voor iOS (Apple) en Android.
In de auto een gesprek voeren vanuit de app en met één druk op de knop gesprekstijd registreren, nog even snel een document raadplegen en de dossierhistorie bekijken op, of simpelweg een afspraak inplannen. De app kan ook gebruikt worden voor extra beveiliging bij het inloggen in BaseNet (two way authentication).

Managementrapportages
De software van BaseNet is standaard voorzien van diverse overzichten en managementrapportages. Tevens de mogelijkheid tot rapporten op maat.

Populaire functionaliteiten
Digitaal ondertekenen
Met Digitaal Ondertekenen kan het hele ondertekenproces online en rechtsgeldig afgehandeld worden.
Mollie
Laat cliënten snel en eenvoudig hun facturen online betalen.
Document scanning
Indien u veel binnenkomende stukken ontvangt en deze aan uw dossiers wilt koppelen kan de module documentscanning uitkomst bieden.
Relatiebeheer
Naast dossiers staan ook de relaties centraal binnen het systeem. De relatiehistorie toont u een totaaloverzicht van alle handelingen en correspondentie welke zijn gekoppeld aan de relatie.
Bij invoer van relaties controleert het systeem direct op dubbele relaties. Mocht er onverhoopt toch een dubbele relatie aangemaakt worden, kan deze eenvoudig middels een handige tool ontdubbeld worden.
Door het koppelen van kenmerken kunt u uitgebreide selecties maken en eenvoudig mailings creëren voor bijvoorbeeld nieuwsbrieven (per brief of e-mail) en kerstkaarten (middels etiketten).
Probeer

Sales
Met de salesmodule van BaseNet heeft u direct inzicht in het gehele salestraject. Volg het gehele traject van lead naar klant. Krijg direct inzicht in de actuele status van de sales funnel middels de uitgebreide managementrapportage mogelijkheden. Koppel campagnes aan uw sales projecten en meet hierdoor direct de effectiviteit van uw campagnes. Na succesvolle afronding van een prospect kunt u direct factureren vanuit de projectenadministratie.
Probeer

Derdengeldenadministratie
Voor het stroomlijnen van de geldstromen van en naar uw stichting derdengelden heeft BaseNet een derdengeldenadministratie ontwikkeld.
Betalingen worden gekoppeld aan uw dossiers en geldstromen worden hierdoor beter inzichtelijk.
Probeer

Agenda
Met de agenda en taken van BaseNet houdt u te allen tijde het overzicht. Agendapunten en taken worden gekoppeld aan relaties en of dossiers waardoor u altijd inzicht heeft in de historie. Deadlines kunnen ook eenvoudig bekeken worden en indien nodig kan hierop gestuurd worden.
Door gebruik te maken van workflows kunt u standaard bedrijfsprocessen samenvoegen in een serie taken. Terugbelacties worden niet meer vergeten en hierdoor vergroot u uw klanttevredenheid.
Uw agenda kunt u tevens inzien wanneer u gebruik maakt van de BaseNet Advocatuur App. Deze is beschikbaar voor iOs en Android.
Probeer
