De professional versie van BaseNet CRM is de meest uitgebreide versie en biedt u ongekende mogelijkheden.
De plus versie van BaseNet biedt u een uitgebreid relatiebeheersysteem.
De administratie module van BaseNet CRM biedt u een volwaardige boekhoudoplossing. De administratiemodule is volledig geïntegreerd binnen BaseNet CRM. Extra administraties zijn alleen af te nemen in combinatie met de administratiemodule.
Als u meer dan één administratie voert binnen BaseNet kunt u overige administraties tegen gereduceerd tarief toe laten voegen.
Een extra administratie t.b.v. een Holding. Maximaal 50 inkoop- en 50 verkoopfacturen per boekjaar.
Integreer de registratie van al uw evenementen.
Zorg voor een optimale integratie tussen uw back- en frontoffice.
Geef uw cliënten inzicht in de voortgang van dossiers.
Creër en beheer website 3.0 binnen BaseNet.
Het aanmaken van uw BaseNet omgeving aan de hand van de basis inrichting.
Drie uur durende administratieworkshop op locatie (inclusief reistijd). Hierbij worden de mogelijkheden van de administratiemodule toegelicht. Deze workshop wordt gegeven door onze administratieve consultants.
Drie uur durende incassoworkshop op locatie (inclusief reistijd). Hierbij worden de mogelijkheden van de incassomodule toegelicht. Deze workshop wordt gegeven door onze administratieve consultants.
Het ontwikkelen van een standaard cliëntenportaal.
Het opmaken van een cliëntenportaal met integratie van uw eigen huisstijl en logo.
Intensieve op maat begeleiding bij de inrichting van het pakket of het maken van maatwerkrapportage.
Advies en hulp bij de inrichting van uw administratiemodule.
Het creëren van door u aangeleverde maatwerk brieven- en/of e-mailsjablonen.
Het inrichten en opmaken van uw BaseNet webshop.

Op al onze producten en prijzen zijn de gebruikersvoorwaarden van toepassing. Voor meer informatie over onze producten en prijzen kunt u contact opnemen. Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief BTW en onder voorbehoud.