Workflow management

Door middel van de workflows wordt het incassotraject strak gestroomlijnd en kunnen de incassodossiers in een batch verwerkt worden. Vanuit de workflow kunnen brieven / sms berichten en e-mails automatisch verstuurd worden.

Alle correspondentie (brieven/e-mails/sms) wordt tevens gearchiveerd in het incassodossier en aan de relatie en eventueel aan het cliëntenportaal. De dossiers worden daarna automatisch doorgezet naar de volgende workflow, waarbij de incasso software zelf bijhoudt wanneer deze workflow uitgevoerd dient te worden.

Workflow management

Geïntegreerde boekhouding

BaseNet levert een geïntegreerde boekhoudoplossing binnen BaseNet Advocatuur. Door de volledige integratie hoeft u nooit meer gegevens dubbel in te voeren. De administratie is altijd realtime bijgewerkt, waardoor u altijd en overal inzicht in uw financiële gegevens heeft. Het versturen van herinneringen en eventueel aanmaningen is zeer eenvoudig en kan per post of mail.

Daarnaast is het mogelijk om betaalopdrachten te exporteren naar uw bank en bankmutaties te importeren naar BaseNet.

Uw boekhouder kan middels de gratis accountantslogin meekijken in uw administratie en eventuele verwerkingen en controles uitvoeren. De boekhouder heeft dan enkel toegang tot uw financiële administratie en niet in de rest van het systeem. Door deze werkwijze kunt u uw administratieve processen op een uiterst efficiënte wijze inregelen.

Werkt uw accountant liever met andere software? Dan is dat ook geen probleem. BaseNet biedt de mogelijkheid voor een live koppeling met Twinfield, tevens is het mogelijk om gegevens te exporteren naar Exact.

Geïntegreerde boekhouding

Cliëntenportaal

Met het cliëntenportaal van BaseNet kunt u uw cliënten realtime inzage bieden op de voortgang van het dossier. U bepaalt altijd zelf per correspondentiestuk, agendapunt, taak, etc. wat u vrij wilt geven.

Uw cliënt logt in op een beveiligde pagina en kan hier gegevens inzien. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om facturen te tonen aan de cliënt en de mogelijkheid bieden om deze facturen te downloaden.

Het cliëntenportaal zorgt ervoor dat u minder overhead hebt op het secretariaat en zelf geen kopieën meer hoeft te versturen. Bovendien komt uw kantoor professioneler en transparanter over.

Indien u gebruik maakt van het cliëntenportaal kunt u kiezen voor de standaard BaseNet lay-out of een lay-out waarbij er gebruik wordt gemaakt van uw logo en huisstijlkleuren.

In combinatie met de incassomodule kan een opdrachtgever incassovorderingen via het cliëntenportaal ingeven in uw BaseNet omgeving. Het dossier wordt vervolgens aangemaakt en u kunt nadat de opdrachtgever akkoord heeft gegeven direct van start met het dossier.

Cliëntenportaal

Met het cliëntenportaal van BaseNet kunt u uw cliënten realtime inzage bieden op de voortgang van het dossier. U bepaalt altijd zelf per correspondentiestuk, agendapunt, taak, etc. wat u vrij wilt geven.

Telefoniekoppeling

Met de telefoniekoppeling (CTI integratie) van BaseNet advocatuur ziet u bij zowel uitgaande- als –binnenkomende gesprekken direct de historie van de relatie.

Document scanning

Indien u veel binnenkomende stukken ontvangt en deze aan uw dossiers wilt koppelen kan de module documentscanning uitkomst bieden.