De workshops zullen u helpen BaseNet's basis volledig te benutten, daarbij komen dagelijks gebruikte functies aan bod. Handig voor nieuwe gebruikers, maar ook zeker opfrissend voor ervaren gebruikers!

Zaken die besproken worden in de workshop zijn onder andere:

  • De 'vijf vrienden' van BaseNet
  • E-mail
  • Dossierbeheer
  • Relatiebeheer
  • Urenregistratie
  • Documenten bewerken
  • Do's en don'ts

De volgende zaken komen onder andere aan bod in de BaseNet's administratie-workshop:

  • Factureren (voorschotten, doorbelasten van kosten, fixed prices, toevoegingsdossiers, crediteren, en meer)
  • Inboeken van inkoopfacturen, kasboek, bankafschriften
  • Aanmaken betalingsherinneringen op basis van uitgaande facturen
  • Aanmaken betaalopdrachten op basis van inkomende facturen
  • Berekenen BTW-aangifte


Daarnaast zal er, afhankelijk van de tijd, na de workshop gelegenheid zijn voor vragen.

Aanmelden voor de workshop(s)