Kennis- centrum
Als u met BaseNet gaat werken, gaat er een wereld van mogelijkheden voor u open. Al uw documenten, e-mails, facturen en administratie is centraal beschikbaar onder uw relaties. Dat vereist wel dat u leert hoe u moet werken in BaseNet. Daarom ondersteunen we u zo goed mogelijk met Inhouse Trainingen, Webinars, YouTube tutorials, Blogs, FAQ’s en Templates.
Ontdek onze media
Inhouse Training
Wij komen graag op locatie om al uw collega’s in een keer te trainen, zodat ze direct het maximale kunnen halen uit de BaseNet software.
Evenementen
Maandelijks geven we webinars om u te leren hoe u moet werken met BaseNet. Denk aan de standaard BaseNet training, maar ook webinars over onze facturatiemodule, administratiemodule en de templates.
Tutorials (YT)
Bekijk een van onze YouTube tutorials en leer alles over werken met Basenet.
Blogs
In onze blogs schrijven we over de mogelijkheden van digitalisering binnen de advocatuur. Blijf op de hoogte door deze blogs te lezen!
FAQ
Voor al uw vragen kunt u terecht bij onze Service Desk. Maar veel vragen worden ook al beantwoord in onze Frequently Asked Questions (FAQ).
Changelog
Iedere update of nieuwe functionaliteit wordt gecommuniceerd in onze changelog.
Templates
Templates zorgen ervoor dat u snel gestandaardiseerde documenten zoals brieven en facturen genereert. U kunt deze templates zelf maken, of onze templatesafdeling kan het tegen betaling voor u doen.
Start vandaag nog met BaseNet Software
Wacht niet langer en ervaar zelf de voordelen van BaseNet voor de advocatuur. Neem vandaag
nog actie en ontdek hoe onze software uw advocatenpraktijk efficiënter en productiever kan.
Waarom BaseNet?
Gebruiksvriendelijkheid
Gebruiksvriendelijke interface, vereenvoudigt taken, optimaliseert tijdregistratie voor juridische efficiëntie.
Toegankelijkheid
Toegankelijke software voor efficiënt dossierbeheer en verhoogde factureerbare uren.
Snelheid
Snelle toegang, moeiteloze bediening, maximaliseert productiviteit in juridische praktijken.