BaseNet logo BaseNet op Twitter BaseNet op Instagram BaseNet op Facebook BaseNet op LinkedIn
BaseNet Nieuwsbrief oktober 2019

Beste BaseNetter,

Wij zijn en blijven volop in ontwikkeling. Ook van functionaliteiten waar u nog niet aan hebt gedacht, maar die over paar jaar standaard zijn. U beschikt daarmee altijd over de nieuwste technologieën waarmee u veilig en nog efficiënter blijft werken.

Wat kunt u in deze nieuwsbrief verwachten:

  • Onze vernieuwde App
  • Het nieuwe cliëntenportaal
  • Sneak peak: Veilig delen & Power Search
  • Mollie Payments
  • Gratis kennissessies

De benoemde onderwerpen bieden oplossingen die rendement opleveren omdat ze bedrijfsprocessen optimaliseren en productiviteit vergroten.

Veel leesplezier.

Wilt u op de hoogte blijven van tussentijdse ontwikkelingen?
Houd onze changelog in de gaten!



Onze vernieuwde app

Wij hebben de BaseNet-app vanaf de basis opnieuw gebouwd. Naast een flinke verbetering in de snelheid, bieden de nieuwe technische verbeteringen een uitstekende basis voor toekomstige functionaliteiten.

Tablet-ondersteuning

Hoewel wij het systeem via de website hebben geoptimaliseerd voor tablets, bleef de vraag naar terugkeer van een tabletversie groot. Hierom hebben wij de nieuwe app ook geschikt gemaakt voor tablet-gebruik.

Updaten

Zorgt u ervoor dat het automatisch updaten van de BaseNet app op uw telefoon is ingeschakeld, dan wordt de app vanzelf hernieuwd; of download deze handmatig. Voor het downloaden op uw tablet dient u nog wel de AppStore of PlayStore te bezoeken.



Het vernieuwde cliëntenportaal

Met het cliëntenportaal biedt u uw relaties online inzage in het dossier of project.      U bepaalt zelf waar de relaties toegang tot hebben. Denk hierbij aan, bijvoorbeeld, een correspondentiestuk, agendapunt, taak, enzovoort. Ook is het mogelijk om facturen inzichtelijk te maken voor uw cliënten. Daarnaast kunnen uw relaties op een beveiligde manier documenten aanleveren die rechtstreeks in het project worden geplaatst.

Het nieuwe cliëntenportaal biedt meer flexibiliteit en zorgt voor een professionele uitstraling van de organisatie. Tevens is het optioneel mogelijk om een tweestapsverificatie in te stellen zodat gebruikers niet alleen met een gebruikersnaam en wachtwoord hoeven in te loggen. 

De voordelen van het cliëntenportaal:

  • Altijd en overal inzage in (onderdelen van) het digitale dossier
  • Beter zicht op de voortgang
  • Veilige aanlevering van documenten
  • Toegankelijk, transparant en professioneel
  • Overzichtelijk en actueel
  • Geen maatwerk- en initialisatiekosten.

Uw cliëntenportaal wordt in uw huisstijlkleuren en logo opgeleverd.

Kosten: € 20,00 per 20 BaseNet-gebruikers per maand (onveranderd). Geen limiet aan aantal cliëntenportaal-gebruikers.



Sneak peak: Veilig delen

Sinds de invoering van de GDPR is er veel bewustwording ontstaan voor een veilige manier overdragen van data. Wij raden onze gebruikers aan om gevoelige data niet via de e-mail maar zoveel mogelijk via het cliëntenportaal te overdragen. Indien men belangrijke stukken via de e-mail verstuurt, is het raadzaam om de bijlage apart van een wachtwoord te voorzien.

Voor het versturen van grote bestanden bestond niet echt een veilige en makkelijke oplossing. Binnenkort introduceren wij onze nieuwe feature "Veilig delen". U stuurt grote bestanden gewoon vanuit uw vertrouwde BaseNet-omgeving. Daarnaast maken wij het mogelijk om de voortgang van de bestanden te volgen: verstuurd, bezocht, gedownload.



Sneak peak: Power Search

Een slimme centrale zoekfunctie die leert van de gebruiker. Met PowerSearch zorgen wij ervoor dat u gemakkelijk een bestand, relatie, project, taak, agendapunt enzovoort kunt vinden. Deze functie zal veel bijdragen aan het efficiënter blijven werken in BaseNet. Binnenkort te gebruiken in de blauwe BaseNet-balk.



Mollie Payments

Mollie is een betaaloplossing. BaseNet integreert Mollie naadloos in uw uitgaande facturen per e-mail. De debiteur kan gemakkelijk betalingen verrichten door middel van de door u aangeboden betaalmethode(s): van iDEAL en Creditcard tot SEPA-overboeking en zelfs Cadeaukaarten.

Mollie helpt ondernemingen van elk formaat efficiënter te werken door een betrouwbare, maar makkelijk te gebruiken, betaaloplossing. Het dashboard van Mollie stelt u in staat om moeiteloos elk factuurnummer, bedrag of klantnaam te vinden. 

Voordelen:

  • Eenvoudige integratie
  • Facturen sneller betaald
  • Checkout pagina op naam van het bedrijf
  • Overzicht betalingen in Dashboard Mollie
  • Multi-currency: klanten betalen in hun eigen valuta, u wordt uitbetaald in euro's.
Een eenvoudige, betrouwbare betaaloplossing voor zowel ondernemingen als cliënten. Wist u dat facturen, verzonden met een betaallink, tot wel 40% sneller betaald worden? *



Kosteloze kennissessies bij BaseNet in Amsterdam

Bent u net overgestapt naar BaseNet, begonnen bij een kantoor dat BaseNet gebruikt of werkt u al wat langer met BaseNet maar heeft u het gevoel dat u nog efficiënter zou kunnen werken? Dan bent u bij onze kosteloze kennissessies aan het juiste adres. Maandelijks organiseren wij een basis kennissessie advocatuur op ons kantoor in Amsterdam. Inschrijven voor een kennissessie is mogelijk vanaf 1,5 maand van tevoren.

Behalve de basis kennissessie advocatuur, hebben wij nog gratis workshops voor gevorderden en specifiek op de administratie module van BaseNet. Het aanbod hiervoor tevens te vinden op de aanmeldpagina van de evenementen.  

Zaken die besproken worden in de workshop zijn onder andere:

  • De 'vijf vrienden' van BaseNet
  • E-mail
  • Dossierbeheer
  • Relatiebeheer
  • Urenregistratie
  • Documenten bewerken
  • Do's en don'ts

Aanmelden kan op de website onder Evenementen of door hier te klikken.



Vragen naar aanleiding van deze mail? Wij zijn te bereiken via
info@basenet.nl, de chat op basenet.nl of op 020-6855031.

Abonneer op ons YouTube-kanaal, en klik op    om notificaties te ontvangen van onze nieuwste video's.