Beste BaseNetter,
Het jaar is alweer bijna halverwege. Een mooi moment om u weer eens op de hoogte te brengen van waar wij achter de schermen mee bezig zijn. Wij hebben de afgelopen tijd namelijk niet stilgezeten en hebben weer een mooie nieuwe module voor u ontwikkeld, de statistiekenmodule. In deze nieuwsbrief komt u alles te weten over deze nieuwe statistiekenmodule, welke vanaf nu beschikbaar is.
Vragen naar aanleiding van deze mail? Wij zijn te bereiken via info@basenet.nl, de chat op basenet.nl of op 020-6855031.
Wilt u op de hoogte blijven van tussentijdse ontwikkelingen?
Houd onze changelog in de gaten!
Veel leesplezier.
|
Nu beschikbaar
Module: Statistieken
De nieuwe Statistiekenmodule van BaseNet bevat een waaier aan mogelijkheden om u te helpen bij het bestuderen en analyseren van de cijfers van uw onderneming. Bekijk de evolutie en/of samenstelling van bijvoorbeeld kosten, opbrengsten, winst en verlies per kostenplaatsen, meerdere soorten overzichten van geschreven uren en nog veel meer. Afhankelijk van de andere modules die er afgenomen worden (boekhoudmodule bijvoorbeeld) heeft u nog meer mogelijkheden.
De statistiekenmodule kan periodiek gegenereerde grafieken tonen op een dashboard. U kunt een dashboard geheel naar wens samenstellen waardoor de meest onwaarschijnlijke vragen een antwoord krijgen met onze statistiekenmodule. Daarnaast kunt u meerdere dashboards aanmaken, bijvoorbeeld één voor kosten en één voor opbrengsten. Deze grafieken worden dagelijks bijgewerkt zodat u elke dag up-to-date informatie heeft.

Hieronder ziet u een paar voorbeeld grafieken.
|
|
Maandelijks een cumulatieve omzet vergelijking ten opzichte van voorgaande jaren. |
Krijg een overzicht van openstaande facturen zodat het debiteurenbeheer optimaal loopt.
|
|
 |
Specifiek een grafiek van een grootboek zoals de kostenopbouw van de (lease)auto? Ook dat is geen probleem met de nieuwe statistiekenmodule van BaseNet. |
De module kost €20,- per 20 gebruikers en is vanaf nu aan te vragen via sales@basenet.nl. Op donderdag 20 mei zal er om 14:00 een kosteloze online demonstratie gegeven worden. Klik hier om u aan te melden.
Digitaal Ondertekenen
Ook de implementatie van Digitaal Ondertekenen met Aiopener is verbeterd. Waar u voorheen in het portaal van Aiopener moest aangeven waar de ondertekenaars dienen te tekenen is het nu mogelijk om met speciale codes in het document zelf aan te geven waar de handtekening in het document gezet dient te worden. Dit scheelt tijd en verkleint de kans op fouten. Kijk in onze FAQ hoe u deze codes in uw document kunt verwerken.
|
Contract Management
Contract management is een nieuwe module waarmee u op een eenvoudige wijze uw contracten kunt beheren en overzichtelijk kunt weergeven. Op deze manier heeft u een handig overzicht van al uw lopende contracten, inclusief opzegtermijnen etc. Zo ziet u direct onder andere de contractduur, begin- en einddatum en het termijnbedrag van het contract. Ook kunt u het fysieke contract koppelen, zodat deze eenvoudig oproepbaar is.
De kosten van deze module bedragen slechts €10,- per maand.

|
Webinars
De mogelijkheden van BaseNet kunnen voor nieuwe gebruikers soms overweldigend zijn. Daarom organiseren wij maandelijks gratis webinars om nieuwe gebruikers op weg te helpen. Maar ook voor de meer ervaren gebruikers organiseren wij webinars voor gevorderden. Naast de standaard webinars worden er ook kennissessies gehouden waarin een specifieke module of functie wordt uitgelicht. Houd daarom onze evenementen-pagina in de gaten om te zien of er ook voor u wat interessants tussen zit.
De eerstvolgende webinars zijn:
|
Partners
Outstanding24

|
De koppeling met Outstanding24 is een prachtige uitbreiding van ons pakket om een volledig geautomatiseerd debiteurenbeheer traject aan te bieden. Daarnaast kunt u uw eigen incassotraject verzorgen zonder tussenkomst van een externe partij.
Mocht u meer informatie willen over Outstanding24, bezoek de website van Oustanding24 of neem contact op met ons.
|
CARD Services is de IT-partner van BaseNet. BaseNet klanten kunnen terecht bij CARD Services voor totale IT-ontzorging. Van installatie & migratie tot device management en van IT-beveiliging tot Managed Services.
Klik hier voor meer informatie over de diensten van CARD Services. |
CARD Services
|
Uw feedback is welkom
We vinden het altijd prettig om van onze klanten te horen. U kunt ons op meerdere manieren bereiken, bijvoorbeeld via het contactformulier op onze website en in CRM of door simpelweg op deze e-mail te reageren.
We hebben een aantal interessante video’s geplaatst op ons YouTube kanaal. Als u wat vaker op de hoogte gesteld wil worden van interessante updates en tips, dan kunt u ons volgen op Instagram & LinkedIn.
Met vriendelijke groet,
Het team van BaseNet
Abonneer op ons YouTube-kanaal, en klik op om notificaties te ontvangen van onze nieuwste video's.
|
|