Projectadministratie voor consultants


Projectadministratie voor consultants

De projectadministratie van BaseNet biedt u optimale mogelijkheden om uw projecten goed bij te houden. Per project kunt u financiële afspraken vastleggen. Vervolgens kunt u eenvoudig factureren met één druk op de knop. Via de knop projectenhistorie kunt u alle handelingen zien welke plaatsgevonden hebben onder het project. Hieronder vallen correspondentie, agenda, taken, uren en facturen.


De mogelijkheden van projectadministratie

Met de projectadministratie van BaseNet kunt u:

  • Eenvoudig onderhandenwerk rapporten uitdraaien
  • Projecten koppelen aan relaties
  • Managementrapportage uitdraaien
  • Verschillende financiële afspraken per project vastleggen
  • De projecthistorie bekijken voor een overzicht van gebeurtenissen
  • Snel en eenvoudig facturen creëren
  • Projecten afschermen voor bepaalde medewerkers (gebruikers)
  • Voortgang van projecten vrijgeven aan uw klanten via het klantenintranet